Petra Nyman Art & Design

fredag 10 februari 2012

Vilket Party!

Vilket party det var igår! "Perfect Home Party"
  Jag säger bara såå mycket fint det fanns! Katalogen gör verkligen inte dessa gedigna, maffiga och detaljrika saker rättvisa! Något helt annat i verklignetheten! Jag blev sugen på att köpa hur mycket som helst! Funderar på att ha ett eget Party här hemma?!? Mycket överraskad av kvalitén och storleken framförallt! Jag ska visa er när jag fått hem mina saker:-)
 Om några veckor ska jag även på ett Hause of Lola party! Mycke Partyn nu!:-)


Dagen träning som står på schemat tillhör mina favvopass,  Zumba o Spinning med det bästa från 80s och 90s! Vi pratar låtar som är mellan 13 o 32 år gamla o det känns precis som igår! Fattar inte vart åren tar vägen?!? Idag blir en salig blandning kan jag säga!:-)
Det är bara att leva varje dag som det vore den sista!:


Den här låten passade bra på på min spinningklass igår!
 What doesn't kill you makes you Stonger! He,he
Det blev en backe position 3 med motståndsökning på ref!
 Let´s make us Stronger! Riktig kämparlåt det här! :-)


Fredag då byter vi ut dessa! :-)

Mott dessa!

Trevlig fredag alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar