Petra Nyman Art & Design

fredag 17 februari 2012

Nu har jag bestämt mig!

Kunde inte motstå! Jag ska bli konsulent för "Perfect Home"!
 Jag berättade att jag var på Party för inte så längesen och att jag blev så positivt överraskad av de gedigna, stora detaljrika produkterna! Så nu är det bara att boka in partyn! :-)Vackra hem åt alla! Jag är sugen på sååå mycket i katalogen! Men jag vet att man måste se sakerna in "real life"! De gör sig inte helt till sin rätt i katalogen ?!?



Ny- lunch- Power- Stepad på Tieto! Vad bra de har som jobbar där! Ett eget gym för de anställda! 
Bra personalvård det! Heja Tieto!
 

Utsikten från Tieto Enators gym! Karlstads inre hamn!


Behöver nya skor! Men de är ju så sköna!:-)


Fortfarande vinter! Men det är väl inte så konstigt?!? Det är ju februari!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar