Petra Nyman Art & Design

torsdag 9 februari 2012

Vilken rolig lilll Lördag!

Vilken härlig onsdagkväll vi hade igår!
 Först mötte vi  upp underbara vänner på O`learys! Där käkade vi Ribs och drack lite vin! Mycket fnitter och surr! Sen bar det av till Filmstaden för att se " Persbrandts nya kropp" skämt o sido jag menar givetvis Hamilton! Recension från mig lyder! Bra film men kanske lite mycket råa slagsmål! Stundvis jätte spännande och stundvis lite seg! Kanske berodde det på att klockan började bli sent och gäspningarna var oundvikliga:-) Men cool snubbe den där Persbrandt! Kanske skulle vi gjort tvärt, om bio först o O`learys sen?!? He,he!
Idag är det träning som gäller! Börjar med Powerstep följt av spinning i em!
Ikväll ska jag om mamma på party! Ja inte vilket party som helst utan Perfect Home party! Ska bli så kul! Förhoppningsvis hittar jag något fint att beställa hem!
Ha en fin dag!



Bästa Eva i ny frisyr! Så snygg när hon våga klippa kort frisyr!



Mina lockar har börjat trilla ner! :-)



Fniss, fniss! Så mycket skratt ikväll!
Smile! Falskt fotoleende! :-)

Mer skratt!

Popcorn ett måste trots hela magen full med Ribs!


Persbrandt! Here we come!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar