Petra Nyman Art & Design

tisdag 14 februari 2012

Ögonfransförlängning och Moviespinningvikarie!



Hej! Idag har jag testat ögonfransförlängning på I C I Hudvård i Skoghall! Tänk vad skönt att slippa sminka sig o gegga med mascara när man tränar så ofta som jag gör! Ska testa o se hur det funkar! Hittills är jag supernöjd! Bildbevis hittar ni längre ner, fullsatt spinningklass o det håller!
 Imorgon ska jag åka tidigt tåg till Stockholm på ett jobb möte (det snöar så vi får väl se hur det går för Sj?!?)! Ingen Zumba för min del imorgon!:-(


Osminkad med ögonfransförlängning!
 


 
 
Med förlängning!


Osminkad utan förlängning!


ICI Hudvård på Skohall så duktiga och trevliga! Rekommenderar jag skarpt! Här är Lena, hudterapeuten som fixat fransförlängningen åt mig!:-)


Vårsugen man blir när man ser alla ljuvliga färger! Ett lack som ska sitta som berget dessutom, Magnetic! Me like!

Sen klass ikväll! 19:30-20:30! Kommer inte kunna somna ikväll:-) Adrenalinpigg!


Två tjejer som varit med på passet! Bra jobbat girls!

Vikade på Moviespinning ikväll! Riktigt roligt! Är sugen på att lära mig göra egna filmer med musik!


Pulsslagen sitter! Det kan jag lova!


Självklart tvingade jag hit Eva! He,he! Med tanke på färgen i fejan jobbade hon nog på rätt ordentligt!:-)

Näst intill fullsatt!


Nån som ställde upp på bild ändå! Vackra kvinna!


Härligt kämpat!

Kvällens middag  smakade fantastiskt! Godaste kycklinggrytan med avocado bla!
 Lägger ut receptet en annan dag! Just nu är jag för trött:-)!

Yes! Fransarna satt kvar, CHECK!
Nu ska jag med spänning sjunka ner i soffan och titta på  Debatt! Det är LCHF det handlar om ikväll!
Trevlig Alla hjärtans dag på er!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar