Petra Nyman Art & Design

torsdag 23 februari 2012

Vacker morgon! House of Lola Party! Hockeyfest!

Vilken morgon! Vänern spegelblank! Himlen klarblå! Luften frisk o krispig! En fin dag för en prinsessa att födas! Igår var jag på House of Lola party hemma hos Frida kollega på KMTI! Vilket härligt hus och inredning hon hade! Jag får verkligen ny inspiration av att se nya hem! Man blir lätt hemmablind! Nu väntar jag på min kollektion av "Perfect Home" Ska bli spännande! Mycket fina inredningsprylar! Jag längtar tills jag kan ha en visning!!
I tisdags var vi på hockey, min första match i LLA den här säsongen! Kul o se alla människor! Lite av en folkfest! Det blir spännande när slutspelet drar igång!

Jag har också bokat biljetter till Madonna i sommar! Slog på stort o beställde Golden Circle! Vill se alla celluliter:-) Ha,ha! Jag var på Britney och hade Golden circle biljetter och det är faktiskt riktigt häftigt att se dessa seriefigurer på så nära håll!
Nu ska jag iväg o köra klass! See you later!



Vacker morgon o nyfödd prinsessa!



En sann Färjestadsupporter!:-)

Glad Nyman 3-0!


Golden Circle!

House of Lola party! Kolla in dom "muffinsarna" Frida bakat till oss!:-) Så underbart goda!

Prova, prova, prova! Lite svårt att välja! Vill ha allt!

Beställningslapparna väntar på att bli ifyllda!

Fina Frida som fixat partyt! Tack för att vi fick komma o se ert otroligt häftiga hus!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar