Petra Nyman Art & Design

fredag 3 februari 2012

Back on track! Härliga fredag!

Hej! Imorse vaknade jag vid 6:00 tiden före alla andra av att jag hade ont i halsen igen! Alltid värst på morgonen...som tur var efter lite the och kaffe känns det ok igen! Fixade i köket som jag inte orkade igår kväll! Det känns som man är efter med allting när man varit sjuk ett par dagar! Jobbade lite! Nu är jag back on Track! To do listan är lång idag! Bla köra Feelgood träning! Zumba på Tieto Enator och 80´s 90´s spinning på KMTI! Jag är nog en liten feelgood tränare! Tar ut mig lagom! Lite mellanmjölk! Kanske skulle prova på ett Crossfit pass för att se vad kroppen klarar?!? Men det känns läskigt! Det får inte göra ont att träna det ska vara lite Feelgood:-) Vad sägs inte om lite härlig spinning till YAZOO Don´t go eller låtar som Tainted Love , Sing Hallelujah, Big in Japan! Ja ni hajar va?!?:-)


Godmorgon TV, kaffe ,dator !.............i sängen!


Välja Thesort kan va svårt det?!?


Lunchpass på Tieto Enator!

Svettig Zumbaklass avklarad check! Nu lunch, mer jobb och sedan mot KMTI för POP-spinning!


2 kommentarer:

  1. Tack för dagens spinningpass. Så bra avslut på arbetsveckan... eller bra början på helgen! Kul med presentation av låtar och årtal mm! Man får tankar på annat, flashbacks mm och passet går ju sååå fort! Du får nog utöka till ett 60-min pass snart Petra! Trevlig helg! :-) Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna! Vad kul att du gillade spinningpasset! Lite nostalgi är aldrig fel! Är i full gång med att få till nästa fredags POP-spin! Tittade in på din fina blogg! Den ska jag fortsätta följa! Trevlig helg! Kram Petra

      Radera