Petra Nyman Art & Design

söndag 26 februari 2012

Sushi o schlaager! Nya kuddar piffar upp vårkänslorna!



Lite fest ska det vara när det är schlager! Jag gillar verkligen programledarna i år!
 Behagliga röster som inte känns så "manusupplästa" o tillgjorda utan mer naturliga!
 Förövrigt tyckte jag rätt låtar vann! Lotta o Christer  lite skämskuddevarning!
Sorry Christer! Even if you live in our neighborhood o Lotta gått på Sundstagymnasiet!
 

Fick bli sushi ikväll då vi kom hem lagom till Mellon! Den här veckan ska jag inte klaga över att jag behövt stå i grytorna allt för mycket! Till veckan ska jag ta tag i matlagningen igen! Ska bli riktigt kul o pröva lite nya recept! Det är ju sportlov också! Härligt!


Nej det var inte i det här akvariet som sushifiskarna bodde! I really hope?!?


Bytte ut Julkuddarna! Mot!



Vårfräscha!
Hittade dessa kuddar i Göteborg! Nedsatta från 119:- till 39:-/st..... TANTVARNING! Jag skulle bara köpt en vaxduk också så hade det varit ett faktum! He,he!

Älskar när Orkidéer ser ut så här!

Vad tror ni finns det hopp om livet? !? Här har jag samlat alla orkidéer som inte ser ut som den ovan!

2 kommentarer:

  1. Låt dom vara bara! Jag glömde bort min ena bakom en gardin och så efter en tid så blommade den...medan den jag skött om dog, hm. Nu har jag nya blad på en till som jag "glömt bort"!
    Lycka till!
    Kram Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är konstigt! Det kan lika gärna vara de billiga från IKEA som håller längst o inte de dyra man köpt (fått)?!?
      Jag ska kolla om jag kan ställa dem bakom en gardin nånstans! Tack för tipset!:-)
      Kram Petra

      Radera