Petra Nyman Art & Design

söndag 10 april 2016

Vi är framme på Mariott hotell i Marbella!

Resan gick hur bra som helst förutom landningen som var oroväckande svajig! Men ner kommer man alltid sägs det ju?!? Vi kom fram till hotellet vid 17:30 tiden.

Tredje gången gillt för mig nu första gången var för ett år sedan, andra i november  o tredje gången gillt nu! ;)
På väg mot lägenheterna! Jag bor som vanligt med min kompis Lisa som även håller i alla pass.
Spanien känslan är på topp!
Gigi, Linda o Carl åkte o handlade mat så nu är kylskåpen överfyllda till bredden kan jag lova.
Vi blir så bortskämda med god mat,  Vi satt o surrade på balkongen hela gänget (12 st) innan vi gick o la oss redan vid 22 tiden.
Inte konstigt då det var en tidig morgon. Vi möttes vid järnvägstationen för gemensam bussresa till Gardemoen vid 05:45 i fredags morse
Goodibagen var enorm även denna gång!

Så mycket fina användbara saker vi fick! 

Jag har inte hunnit blogga men det kommer flera inlägg till!

Träningsvärken är redan här! Gårdagen var magisk på alla sätt! 

Fortsättning följer!

Idag är det hikeing som står på schemat!

Ha det gott vänner så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar