Petra Nyman Art & Design

fredag 22 april 2016

Sista träningsdagen! Mästarnas mästare! Underbar Grand Finale middag!

Lisa hade delat upp oss i två lag några dar tidigare så vi hade verkligen byggt upp tävlingsstämningen o mutorna till Lisa gick inte av för hackor?! (tyvärr väldigt svårmutad men hon tog tacksamt emot allt godis mm)
Sista träningspasset skulle det göras upp! ;))

 Vi hade tom fått Carl i vårt lag, han gillar inte att träna men inte heller att förlora!
Heja Carl! Ett av momenten var att vi skulle springa en sträcka två gånger o den som sprang närmast samma tid fick ett poäng. Check på ett poäng till oss! Vi satt ihop med hopprep när vi sprang!
 Här skulle vi springa framåt när Lisa skrek bak å tvärtom! Skitsvårt, testa får ni se! Trots att jag hade fokus på en BLÅ handduk som låg framför oss o tänkte jag springer mot den när hon skriker BAK så gick det åt skogen haha kanske för att jag såg så kissnödig ut??? Haha..

Men här kom jävulen fram i mig! Jägarvila eller "stolen mot en vägg i 90 gr, jag behövde stå i 5 min 20 sek för att kamma hem poängen.  Jag o Mallan var kvar till slutet high five på den.
Hörde igår att en tolvåring stått i en timme o trettio minuter! What?!?

Men en annan tävling vi gjorde var att vi skulle bestämma en tid vi skulle ta oss upp o ner för en lång backe ca 800 m tre gånger o komma så nära den tiden som möjligt! Vi ville ta det lugnt så vi sa 28 min! VET ni när vi gick i mål? 28 min o 8 sek!!!! Utan klocka ! Vårt lag blev således mästarnas mästare trots ett grymt motstånd! ;)))))

Vi hade strålande väder sista dagen! Efter detta pass o en god lunch skulle jag Lotta o Maria bli stylade o fotade av dessa härliga människor!
Linda, Gigi o Carl! <3 <3 <3


Vi hann en liten stund vid poolen först! Min fina från Lise Sandahl är perfekt att ha utanpå bikinin. Älskar fjärilarna o tyget är så mjukt o härligt.
Jag fick både smink o lite extensions som man "clipsar" fast hur enkelt som helst om man vill ha Maria Montaszmi svall för en dag! ;)
En supermysig eftermiddag med härliga människor, lite cava, snacks o bra musik o bara bli ompysslad. Lyxigt!
Linda är grym på att fota! Jag ska visa vilka fina bilder det blev!
När vi kom hem från fotosessionen var det bara att slå sig ner till dukat bord för sista middagen med gänget! Vi skulle flyga hem tidigt på morgonen.
Alltså hur gott! Äpple, gevréost, honung.

Den här kycklingen alltså, så himla god! Jag ska ge er receptet vi fick det av Gigi måste leta upp det bara! :)


Inte konstigt om man saknar det här när man kommer hem lixom!!!

Här är Agneta som äger en klädbutik i Deje, dit måste jag åka nån dag!
Sista kvällen! Jag skrattade åt den här bilden! Inget kalas utan kras, Carl dammsuger, Gigi står i köket o Linda sitter o redigerar bilder helt fokuserat på sitt lilla kontor, där har hon tillbringat många timmar denna vecka! ;D! <3


Tusen tack alla härliga människor för alla skratt, god mat, svett, tårar, shopping, styling!!

Jag måste visa lite fler bilder från stylingen i nästa inlägg!

Puss o Kram!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar