Petra Nyman Art & Design

tisdag 19 april 2016

Tabata på Nikki beach is the shit! Personalshopping dag på La Canada!

Sorry för en längre frånvaro men det har gått i ett! Jag måste ändå säga att åka på Tabataresa är en riktig boost det tror jag alla är eniga om, även om Lisa körde skiten ur oss emellanåt.
Vi började varje morgon med Yoga 07:15, det är en fantastisk start på dagen.
När vi kom hem från yogan stod Lindas härliga morgondrinkar klara. Lyx på hög nivå!
Efter frukosten var det dags för pass nr två som var Tabata på stranden.

Det är bland det tuffaste passet på dagen. Intervaller i 20 sek vila 10 sek gånger åtta. Vi körde nog 5 sådana block.

Hopprep är grymt effektivt o jobbigt!
Stolen mot en vägg är också grymt! Jag måste skryta för sista dagen stod jag i 5 min 0 20 sekunder då vi hade lagtävling! Gissa vem som stod längst???!!!!! ;D! Hehe....

Älskar denna övning! Hehe........


Det gör även Carla! ;))))
Vi fick X-tubes i goodiebagen också! Perfekt att ha med på resor ju!
Av djävulen påkommen övning burpees slapp vi inte heller undan.
Ett helt gäng med pantertanter! Vi fick lite publik på stranden tom! ;)

Kämpa Petra!
Det suger extra mycket att träna i sanden!
Efter ytterligare två pass,  ett löppass o en timmes cirkelträning i gymet smakar det helt galet gott med mat!
Mums! Man blir verkligen bortskämd här.
På tisdagen började vi med yoga sen åkte vi till det stora shoppincentret La Canada.
Gigi är med som personal shoper.  Jag fick så mycket fint med hem.
Underbara Carl som bara är 20 år trivs trots det bra med oss pantertanter ;D! Här har vi hittat ett par glasögon vi ska köpa med till PT Lisa som var hemma o förberedde en lagtävling vi skulle köra sista dagen.  Snygga eller hur!

Så här glada var Carl o jag över alla inköp!

Ända tills kassen gick sönder haha! Det är något med mig o kassar?!? Haha

Lika ovärdigt som när kassen gick sönder med alla nyinköpta kläder från Victoria Secret i NYC!

Har ni missat den storyn kan ni läsa den HÄR!

Nu kommer det dundra in inlägg under dagen! Jag har äntligen sorterat foton o har lite tid över idag ;) Efter shoppingen skulle dagen avslutas med vår egna kock Dennis o avsmakningsmeny!

Kram på er!

<3

Hörs snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar