Petra Nyman Art & Design

fredag 29 april 2016

Firar Lisa med Teppanyaki i Nerja!

Vi har firat Lisas födelsedag också. Vi bokade bord på Ichiban en restaurang som har teppanyaki tänkte att det kunde vara kul för barnen med lite matshow så det händer något.



Vi promenerade upp på stan där vi hade bokat bord till kl 20:00
Dagen till ära hade jag på mig min nya klänning med nytt print från Lise Sandahl, hennes kläder är som gjorda för Nerja! <3

Det tar ca 15 min i promenadtempo från oss till stan, en serpentinbacke sen är det plant resten.

Jag, Ika o födelsedagsbarnet.

Mina underbara vänner <3
Tänkte ni skulle få se ryggen på klänningen också :)



Älskar alla små gränder i Nerja
Vita hus
Shoppingblicken! ;)))

Framme vid restaurangen.
Obligatorisk äggkastning ingår i teppanyakimenyn ;)
Heja!
 Gapskratt!
 Underbara ungar tyckte det var hur kul som helst! Deras ansiktsuttryck var lika kul att titta på som på kocken hihi <3
 Maten var fantastiskt god, fräscha råvaror o härlig underhållning tre önskningar i en! ;))
 Äggkastning är kul!


 T o Ika! Snart ska vi ut på vår årliga bilsemester i sommarsverige också! ;) Men då får det fasiken inte snöa!?!

 Barnen satt som små ljus hela kvällen de var uppslukade av kockens konster.
Jodå sjätte eller om det var sjunde rätten slank också ner! Flamberade pannkakor med cointreau.
Mums!
Charlie fångar ägg som en liten fågelunge hur söt får man bli! Nathalie har redan fångat sitt! <3
Tusen tack för en underbar trevlig kväll med så många härliga skratt!

Tusen tack för födelsedagsmiddagen Magnus o Lisa som vi faktiskt hade tänkt bjuda på men Magnus var så himla snabb med kortet! <3

Vi strosade hem i nattmörkret mätta, nöjda o glada!

Kram från Nerja!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar