Petra Nyman Art & Design

onsdag 27 april 2016

Äntligen är de här! Ett gott skratt förlänger livet!

Äntligen har våra vänner Ika o T kommit hit! Vi har våra rutiner, kör en sväng på stranden efter långfrukost, sen lunch, poolhäng, altanhäng, sen middag hemma eller på restaurang! Lite träning hinns med i form av några varv 7 minutes appen. Eller löpning för Lisa o Magnus.
Det är mycket lugnare på stranden när det är måndag o inte helg, stor skillnad faktiskt.
Toppen är från mitt favoritmärke Lise Sandahl såklart! <3
Det går inte i ord beskriva hur härligt vi har det här! Dagarna går bara för fort känns det som.
Vi träffade familjen Berglund på stranden o tog en lunch ihop, även Lisas (det är två st Lisor nämligen) mamma o pappa som också har hus här i Nerja följde med så nu fick jag några nya tips på restauranger också! :)
Inga moln men lite blåsigt i måndags förmiddag. Här är Magnus, Lisa o Nathalie o R:s tå med på bild

Efter stranden ville barnen bada i poolen så vi gick upp till vårt hus så fick vi lite altanhäng istället! Ombyte förnöjer heter det ju! Haha....
Lite senare förberedde vi lite plock tills Ika o T skulle dyka upp.
Å lite bubbel mellan varven! :)



Gorgonzolasås, rotfrukter o grillat blev kvällens middag.
Dessa grillade "räkor" med aioli är en favorit!
Vi softade på altan så länge
Tredje gången gillt kunde jag få dom att le samtidigt på bilden! Skam den som ger sig! Haha de är nog trötta på mina foton hela tiden?!? ;)))
Iskallt välkomstbubbel ihällt!
Så var de äntligen här! Piff o puff T & R!
<3 ;D

Första gången Ika o T besökt oss i Nerja kul att de äntligen kom hit.
Det var längesen jag skrattade så sjukt mycket!
Vilken härlig kväll vi hade! Vi hann även skåla för Lisa på tolvslaget som fyllde år!
Hjärliga skratt är väl underbart!
Underbara Ika vad du underhöll oss! Haha..

Ett gott skratt förlänger livet inte sant!!!

<3

Ännu en underbar dag i älskade Nerja!

Nu har jag tränat! Bloggat! De andra har gått ner på stranden så jag ska strax joina dom!

Kanske ett inlägg till först! Ligger ju efter!

Ha en underbar lill lördag!

Kram från Nerja

2 kommentarer:

  1. Assssså vilket ställe ni har !!!!! Njut , men det behöver man väl inte säga :-)Jag som annars är totalt allregisk mot att åka till samma ställe i världen blir nästan lite sugen på ett eget paradis i solen . Men bara nästan ...om nio dagar är vi vid Medelhavet med men lite längre österut :-) Kram B

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Det är det bästa vi gjort köpt hus vid Costa Del Sol! Mera solljus åt folket hihi! Kram på dig!

      Radera