Petra Nyman Art & Design

torsdag 1 maj 2014

Clarks från Skövde levererar! Julklapp från KMTI! Mannerström bjuder på Oxfilérecept!

Hello! Wow som ett barn på julafton slet jag upp paketet från Clarks!;) Jag var egentligen färdigklädd för att åka o köra Powerstep på KMTI men kända att jag var så nyfiken på om denna bubbelgumsrosa skönhet passade så jag slängde på mig den direkt över träningskläderna!
Yes den satt som ett smäck! Den här kommer bli ett billigt ppa (pris per användning) på!
Ni hittar den HÄR! Jag har strl S på min! Tack Johanna Toftby för tipset!
Dessutom strykfri! Det passar ju en som mig som hatar att stryka! :)

Kolla så söta de är på Clarks i Skövde! Man blir ju så glad när man öppnar paket som kommer från dem! <3

Ha ha lite svårare att fota ryggen! Glömde spänna skinkorna också!
Haha fullt fokus! Ehe! ;)))))
Det blir nog bättre så här! Kolla i spetsen!
Ryggen! <3
 Vill tipsa om världens snyggaste o mest praktiska galgar!
De är av sammet så plaggen trillar inte av! De är tunna så det får plats många i garderoben!
Det allra bästa är att de kostar 22,90 på Biltema o säljes i 5-pack!
Ha ha jag har gjort reklam för lite av varje på Insta den här veckan! ;)
Man kan ju nästan undra om jag får betalt! Men nej så är det inte! Jag vill bara dela med mig när jag hittar något som verkligen är toppen! Tack 56kg för tipset!

Julklappen från KMTI är precis uthämtad också! ;)
I år fick vi en smart sak, ett kort med massor av olika saker att välja! Det var bara att skicka in kortet o vänta på sitt paket!
Jag ägde ingen fungerade stektermometer så mitt val var enkelt!
Jag skickade in mitt kort en dag försent men det gick tydligen bra ändå!

Ja men det här receptet på Mannerströms Gorgonzolaspäckade Oxfilé måste ni testa! 
Det är delicious! Säg till om ni inte ser texten då skriver jag ut den! För det här vill ingen missa!

<3

Puss!

/Petra

1 kommentar: