Petra Nyman Art & Design

måndag 3 juni 2013

Snart är familjen återförenad igen!

Hej vilken fin dag vi haft i Karlstad idag! Sol o blå himmel! Jag kom precis hem från en hundpromenad o jag tänker på det varje gång! Vad grönt o lummigt allting är! Att det kan förändras så mycket på bara några veckor! Tycker nyss vi hade snö här?!
Älskar att bo så nära Vänern en sån här dag!
Precis när jag lagt ut bilden på Instagram o lite
kaxigt skrivit att solen finns i Karlstad!
Kom molnen! Haha där fick jag! :)
 
Grilltider! Marinerad kycklingfilé hamnade på grillen igår kväll!
 
Imorse, jag o Elsa morgonmyser! Dator o jobb o lite godmorgontv!
R åkte imorse supertidigt för att hjälpa Bella flytta ur lägenheten! Han hade ställt kaffekannan bredvid sängen åt mig! Blir lika glad varje gång!
Wii... jag pratade precis med dem o de är på väg hem!
Få ha Bella hemma i 45 dagar innan flytten går till Newyork! Kan ni fatta?! Nej varken jag eller Bella gör det tror jag!
 
 Å jag var snäll o ställde fram städgrejer till honom! Hihi
Hunterstövlarna på! Tar det säkra före det osäkra nu efter ormincidenten! Var bara tvungen att plocka lite Liljekonvaljer till Bella kommer hem! Nu ska jag rensa kylskåpet o bädda rent i sängen!
Claes är iväg o spelar bortamatch! Han o grabbgänget kom hit o kastade sig i poolen efter skolan! :)
Powerstepen igår gick lysande o ingen gick hem även om det var ett supertufft träningspass! Luften var inte lika kvalmig igår som förra helgen! Lunchspinningen som jag vikade åt Åsa idag gick också som en dans! Annars har dagen ägnats åt datorjobb! Nu räknar jag ner tills dottern flyttar hem om ett par timmar! <3 <3 <3 Hoppas ni fått en bra start på veckan!

2 kommentarer:

  1. Mysigt att ha hela familjen samlad!
    Ha en fin vecka
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina! Det ska vi ha! Detsamma till dig! Kram Petra

      Radera