Petra Nyman Art & Design

onsdag 12 juni 2013

Campadrefyndat JOFAMA by Marie Serneholt skinnjacka HANNA! House of Lola långklänning!

Idag kom skinnjackan jag beställde på Campadre! Nedsatt från 2995:- till 1195:-
 Den väger ingenting o jag är sjukt nöjd!
 
Jag har storlek 36 kanske skulle haft en 38, den sitter ganska tight men det är ändå helt ok!
Kan inte ha bylsiga kläder under men det är väl inte meningen heller?!?
Fina kollegan som säljer House of Lola kläder hennes fina blogg hittar ni HÄR! kom förbi med klänningen jag hade när jag mannekängade. Jag fick köpa till ett mycket bra pris! Syns inte så bra på den här bilden! Men den är verkligen jätteskön med tunna axelband! Visar er senare! :)
Vi tog en kopp kaffe o myste en stund i solen!
 
 
 
<3

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Kunde inte motstå priset! Hade 36 på min förra Jofama jacka! Men vem orkar skicka tillbaka!?! Haha! Jag får sluta bygga på gymet helt enkelt! :))))))Potatisen la jag i rå! Fast jag delade den i mindre bitar! Superenkelt! Kram Petra Ha det gott!

      Radera