Petra Nyman Art & Design

lördag 29 juni 2013

Halvåtta hos mig tjej lunch date! Kontrollbehov! Tips till alla män!

Nattbloggar igen!:) Imorse var jag uppe tidigt o packade det sista, jobbade o sedan åkte vi ner till stan jag o Bella. Bella skulle till kompisar i Örebro (träffa kompisar från dansklassen i Linköping) o jag hade lunchdate med snygga, intelligenta kvinnor (bara Maria "Centrumpinglan" som saknades) Vi träffades på vår gemensamma vän Åsas bröllop o hade det så trevligt så vi har bestämt att vi ska köra halvåtta hos mig hos varandra! Så en liten lunchplanering på Åhléns uteservering i Karlstad blev det! Så härligt, kul det ska bli! Bella kom tillslut iväg till Örebro efter lite strul med SJ bla!
 
Bella kom o joinade oss eftersom många ville till Örebro så bussen var tyvärr fullbokad! Det fick bli tåg istället men hon fick meddelande att det var stopp i tågtrafiken så det fick bli buss istället!?!
Ja ni förstår va?!? Sj o kollektivtrafikvärlden!
Neverending Story! Haha
 
Nu är vi på väg på överraskningsresan! Jag som har kontrollbehov o inte vet det minsta vart vi ska ta vägen! Men å vad kul o spännande det är, jag är som ett barn på julafton! Hihi
Så är det några män som läser det här, så kan jag tipsa om att det här går vi igång på!
:)
 
 
Första stoppet var en fika på Sjötorp!
 
Goa Ika hittade en liten affär!
Hennes blick när vi shoppade i Dubai i vintras skulle ni ha sett!
Den är fokuserad! Hon vet vad hon är ute efter!
<3
 
 
Kaffe o livet på en räkmacka!
Så skönt o inte veta vad som väntar runt hörnet!
 
 
Nej nu fortsätter resan mot första delmålet av tre!
Wow vad spännande!
Det är nyttigt att släppa kontrollbehovet ibland!
Nu sitter jag på hotellrummet o nattbloggar!
Får se om jag orkar ett inlägg till om kvällen o var vi befinner oss just nu!
 
Annars God natt från?????
Kram Petra
<3
Imorgon hoppas jag att vi sitter i bilen när Gynning står för sommarpratet!
Annars ett tips att ladda ner appen så kan man lyssna närsomhelst!
Idag lyssnade vi på Sara Dawn Finer ett bra sommarprat! Men inte som Majas!
Det måste ni bara lyssna på!
Ses imöra för nya spännande ovetande upptåg!
 
Tror det blir en höjdar dag imorgon!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar