Petra Nyman Art & Design

tisdag 4 juni 2013

Dottermys! Vårkonst!

Det är så mysigt när Bella är hemma o har sommarlov! Vi har gått en långpromenad med doggisarna i solen! Vi har varit på Biblioteket o kikat på Konstgalleriet med "Vårkonst" O sen fick jag sällis när jag åkte till affären o handlade mat! Däremellan har jag fått mycket gjort på jobbet! Flyt idag! Ikväll får jag sällskap av nästan hela familjen + Bellas kompis Fia på spinningen! Vilken klockren tisdag!
 
 En promenad mitt på dagen är faktiskt riktigt underskattat! <3
Bella var gullig o tyckte att mina målningar var finare! :)
Hon håller på mamsen hon! Hihi gullunge!
Nej nu kör vi ett ryck igen! Det här duger inte!

Ha en härlig tisdag!
Kram Petra

2 kommentarer:

  1. Kul att få med sig familjen på spinningen.
    Själv ska jag alldels strax iväg och köra body step

    SvaraRadera
  2. Härligt :)
    /Kram Annmi

    SvaraRadera