Petra Nyman Art & Design

måndag 16 juli 2012

Övar ny Zumbakoreografi! Crazy Love Zin 39 i trädgården!

Ville bara säga godmorgon o önska er en härlig måndag!
Idag kommer bli en bra dag känner jag på ,mg!
Full av energi o ikväll ska världens bästa mamma o jag gå ut o äta på stan!:)


Frukost utomhus slår allt!
Kaffe, Turkisk yoghurt med blåbär o hallon, finncrisp med bregott o prästost,
 två st Omega 3( har jag slarvat med sista tiden så nu blir det skärpning)
Ett stort glas citronvatten!

Nu ska jag öva lite på nya koreografin!
Men först en kopp kaffe till! :)

Superbra Zumba låt tycker jag!
Den här ska jag köra på onsdag!
Det är så härligt när koreografin sitter som ett smäck!
Men det krävs lite övning! Övning ger färdighet heter det ju! Hihi

2 kommentarer:

  1. Du är sååå duktig! Man vet verkligen att man får en proffsig instruktör på dina pass! Skall försöka komma på nåt zumbapass framöver. Har inte haft ont i fötterna på säkert...2 veckor, men en stönig kärring klarar säkert ett kul zumbapass!
    Kram Anja

    SvaraRadera
  2. Men tack Anja! Vad glad jag blir! Den här kommentaren ska jag leva länge på! Hoppas vi ses snart!
    Kram Petra

    SvaraRadera