Petra Nyman Art & Design

onsdag 18 juli 2012

Vad tror ni om det här då?! Fixade min egna räkfrossa igår!!

Igår efter spinningklassen åkte vi ut till fiskbilen o köpte färska räkor!
Jag fick en liten räkrevanch efter de uteblivna räkorna i Ankdammen i måndags!:)
Räkfrossa var väl o ta i med tanke på det fantastiska kilopriset?!?
 Men gott var det! Man fick äta varje räka med andakt! Hihi
Passade på o köpa jordgubbar till efterrätt också!
 Det är nog inte så länge till det finns jordgubbar?!?


Det enda felet var att vi fick sitta inomhus! Men det har väl hänt värre saker på vår jord!:)

Kilopriset på fantastiska 398:-

Nu ska jag göra en beställning på massa fina saker ifrån Perfect Home!
Jag säljer ju det!

Ikväll kör jag Zumba igen! Vad kul det ska bli!
(O nu lite mammaskryt!;-)Claes lag vann över Brasilien i Gothia Cup med 4-0
o Claes gjorde 2 av målen)!

Njut av dagen!
<3
/Petra

1 kommentar:

  1. Men såklart värmer det ett mammahjärta då barnen gör nåt bra!!!

    SvaraRadera