Petra Nyman Art & Design

torsdag 19 juli 2012

Nyrenoverad! Då är det bara fötterna kvar!

Kapade en bit på längden! Jag fick en härlig inpackning idag också!
Åsa på Clipodrom hade semester så söta Pia hjälpte mig istället!


Skvaller o den obligatoriska salladen med parmaskinka o mosarella!
Härligt o bli ompyssslad!



Sen var jag o fyllde på några fransar så nu känner jag mig hel igen!
Bara kvällens fotbad som fattas!

Hade en timme mellan frissan o fransfölängningen 
 då jag skulle ha fikat med Eva men vi fick inte till det riktigt!
Istället parkerade jag utanför en liten botique o fastnade för den här lilla
skinnväskan som fick följa med hem!
Annars måste jag säga att det finns ingenting att ha på rean i Karlstad?!?
Jag hittade inget ändå!

Den här inpackningen  kan jag varmt rekommendera!
Oj märkte precis att det inte kom något vatten ur kran!
 Tittade på Hammarö kommuns hemsida o det är tydligen en vattenläcka!
Tur att man har träningsfri dag idag!:-)
Men hoppas det kommer tillbaka snart!
Har lite käder som behöver tvättas inför Nerja resan!

Bäst av allt idag är att Claes kommer hem ifrån Gothiacup ikväll!
 Ska hämta honom om ett par timmar på tågstationen!
De kom till A-slut spel vann första matchen med 4-0 o förlorade andra med 2-0!
Claes har gjort 5 mål under Gothiacup så det får han allt vara nöjd med:-)
Nu ska jag titta på Halvåtta hos mig!

Kram Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar