Petra Nyman Art & Design

tisdag 31 juli 2012

Middagstips på Laila Bagges blogg! :)

Jag har varit o shoppat en full reakasse på Joy! Sjalar, Leggings, toppar

Nu ska jag åka o handla mat, men har fortfarande inte bestämt mig för vad det ska bli på middagsbordet!

Kanske ska göra mitt kycklingrecept som kom med på Laila Bagges blogg i mars som veckans recept!

Gud va förvånad jag blev när jag kom med  på hennes blogg!

Antalet besökare ökade kraftigt kan jag säga!
:-)

Nedan har ni länken till receptet!


Annars har jag fixat o trixat med att sätta ihop ett nytt spinningpass, mixat i Mixmeister.
Nån gammal goding måste självklart vara med!:)


Nej nu måste jag åka o handla, får vi se vad jag kommer hem med?!?

2 kommentarer:

  1. Du har alltid så bra musik på passen!!! Passar mig som hand i handsken och det tror jag - och är alldeles säker på - att mina medgäster tycker också!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Underbart o höra!Det ska jag leva på idag:)

      Radera