Petra Nyman Art & Design

onsdag 4 april 2012

Vilken överraskning! Vardagslyx!

Zumbaklass!

Nytt nagellack!

När jag kom hem efter Zumbaklassen igår,
hade min  underbara man fixat en supermiddag!
(vill tillägga att det oftast är jag som huserar i köket):-)



Kolla in det här då!
 Potatisgratäng och grillad baconinlindad fläskfilé!
 En ljuvlig doft som påminde om semester mötte mig när jag klev in genom dörren!:-)

Rykande nygrillat!
Vilken lyx o bara slå sig ner vid dukat bord!
Det var verkligen längesen jag åt potatisgratäng!
Efter middagen blev det matkoma i soffan framför hockeyn!:-)
Grattis Brynäs!


Nu ska jag kika om jag hittar lite "Påskpynt"!
Kan ju va kul o få fram det innan Påsken är över?!?

I eftermiddag ska jag träffa min PT för andra gången! :-)

Ses senare!
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar