Petra Nyman Art & Design

torsdag 5 april 2012

Min PT-timme o Perfekta Pannkakor!

Idag har jag träningsvärk som heter duga!
 Vi körde ett intensivt program igår !
 Många roliga kombinationsövningar! Både flåset o styrkan fick sig en omgång!
Fokus låg på Ben o Bål igår! Vilket kändes när jag körde min lunch Power-step-klass förut!
 Nu har jag två träningsprogram jag ska följa i 4 veckor!
Uppvärmningen bestod bla av att hoppa hopprep!
 Det Har jag inte gjort sedan jag var barn!
Pröva det får ni se hur jobbigt det är! :-)


Genomgång av PT hur baksida lår ska få sig en omgång!:-)




Ja som ni ser har jag lite att sätta tänderna i! Men det gillar jag!
Nu ska Lou vidare till Bosön igen!
Hennes praktiktid är över på KMTI! :-(
Men jag lovar de som får henne som PT i framtiden kommer inte bli besvikna!:-)
Tack för träningsupplägget o peppen!
Nu tar Malin på KMTI över!



Måste bara lägga upp en bild på Bellas pannkakor hon stekte igår kväll!
 Hon skulle på "Brunch" med några tjejer i klassen idag.
Bella fixade fruktsallad o Pancakes!
Det är Arlas recept! Här med fullkornsmjöl
Det blev exakt 10 st, exakt enligt Arlas recept! :-)))
Såna här fina har jag aldrig fått till i hela mitt liv!
Kanske ska kolla på receptet nästa gång o inte bara blanda hej vilt?!?
:-)

Oj då! Påsklov!
 Då blev det några övernattande tonåringar!
 Närmare bestämt 4 st!:-)))
Runt lunchtid idag invaderades köket av fukosthungriga killar!
17-åriga fotbollskillar kan verkligen fylla ett helt kök! Hi,hi!

Själv tog jag korv med bröd till lunch! Ibland har nöden ingen lag!
 Men gott var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar