Petra Nyman Art & Design

tisdag 10 april 2012

Känner mig lite låg! Så här kommer lite pepp! :-)


Ja då är det denna vecka igen då!
Regnet verkar aldrig ta slut?!? Inte ens doggisarna vill gå ut!
Påsken försvann i ett naffs!
 Fullt ös sen i torsdags o nu blev det helt plötsligt lite avslaget!
 Tisdag o abetsdag så fort?!?
Längtar efter sol o semester! Hittade den här bilden på mig o Robert... här vid vattenfallen i Kroatien!
Känner ni igen vattenfallet som de har med i någon reklamsnutt på tv?!?
 Jag kommer dock inte ihåg vad det är reklam för?!?
Är hög tid o boka någon resa!
 Men alla fotbollsträningar, matcher, cuper gör det näst intill omöjligt att få till det! Grrrr


Min man som gör det perfekta svandyket!:-)
De här fick jag av mamma i Påsk!
Så himla goda om man vill ha något litet, litet till kaffet!
Ikea har gjort det igen!

Små, tunna, fina chokladbitar, blåbär är mörk choklad och lingon är ljus!
Choklad är ju rena lyckohormonet!

Gårdagens middag blev helt enkelt varma mackor!
Bella hade varit och firat Andreas syster som fyllt år så hon var proppmätt!
Det här var perfekt!
Skinka, ost, västervikssenap o tomat!

Nu åker snart det lilla Påskpyntet ut!
Eller det kan vara framme ettag till! Barnen har ju ändå Påsklov!
Hoppas kvällens Zumbaklass gör susen för humöret!
Det brukar det göra!:-)
Nu ska jag laga köttfärssås till lunch!


Ses sen!
<3
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar