Petra Nyman Art & Design

fredag 27 april 2012

Beutiful Monster! Lady Gaga!


Bella o jag vill gå på Lady Gaga i Globen!
Mycket dans o show, det gillar vi!
Vi hänger på låset (http://www.ticnet.se/ ) 2 maj kl 9:00 då biljetterna släpps till extraföreställningen!

Senast jag var här var det på Britney Spears!
Jag tror Gaga håller högre klass?!?

Tänk er att vakna med det här lilla 2 kilos- monstret varje morgon!
(nej jag menade inte R) hi,hi
Klia mig på magen matte!

Beutiful Monster! :-)
Vi fick till en grillkväll av gårdagens inprovisations-matinköp!
Här fläskfilé, champinjoner, sparris o squash i marinad!

Till detta en gräddig gorgonzola sås!
(grädde, gorgonzola o lite soja)
Vad jag kan längta efter gorgonzola ibland!
Yummi!

Grönsakerna redan färdiggrillade!
Nu väntar vi bara på att fläskfilén ska bli bränd! He,he!

Färdigbränd!:-)

Det var godare än det ser ut!
Såsen  kunde jag ha ätit som soppa!:-)



Dagens "nostalgilåt" till min 80s 90s spinning idag får bli
Big in Japan med Alphaville!
Året är -84 (28 år sedan)
80 miljoner sålda album!
Inte illa!

Ikväll tänker jag ta en slapparkväll i soffan med Let´s Dance!
Långhelg på G! Njuter!
Men jag känner på mig att den kommer gå vansinningt fort!
Mycket på agendan mao!
Kanske vi ses på spinningen kl 16:00!

Med tanke på mitt tidigare sunkiga inlägg!
 Vill jag visa mitt nytvättade, nyinpackade hår!
Som luktar sommaräng!
Timoteij släng er i väggen!He,he!
Nu mot KMTI!

 
Trevlig fredag på er!
<3
Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar