Petra Nyman Art & Design

måndag 2 april 2012

Lite egentid! Man kan tro att Cesar varit här?!? Fort men fel!

Nu har jag handlat o förberett middagen!

 Nu ska jag sjunka ner i en fåtölj o läsa lite Topphälsa!:-)
Jag köpte den egentligen för att jag var intresserad av DVD:n som följde med!
 Functional training med Annika Sjöö! Har länge tänkt att köpa den!

Bella tränar dans, Claes fotboll! R är ute o "leker" med ny albinoleksak!:-)
Jag njuter av lugnet o tystnaden! Hi,hi!

Inte röra!

Varsegod! På värmländska!:-)

Laxfiléerna ligger o tinar!
Fanns ingen  färsk lax idag när det är måndag!

Se så "exemplariskt" de ligger bredvid varandra o tuggar ben!
 Nej Cesar (mannen som talar med hundar) har inte varit här! He,he!

På torsdag är det städ-dag!
 Ser verkligen ut att behövas!

Hittade en ny vas till tulpanerna!
Den blir smal längst ner!
Det syns inte riktigt på bilden?!?
Så här fina blev de lil, gula när Färjestad förlorade igår!:-(
Imorgon är det vinna eller försvinna?!?



Idag ska jag inte göra samma misstag som igår!

 Då tog jag fiskfond istället för kalvfond i "fläskfilé o champinjon gratängen"!
Idag ska jag ha fiskfond i Citronsåsen!
Farligt lika flaskor!!!!

Det ligger något i yttrycket Fort men fel! Hmmm!
Learning by doing!

<3
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar