Petra Nyman Art & Design

tisdag 16 januari 2018

Recept godaste laxlasagnen! Hemmaspa! Inredningstips!


Hur fint blev det inte med mina kuddar från Petra Nyman Art
hemma hos Madde i sin nya kökssoffa! <3

350:- /st o det finns ett fåtal kvar;) De är i Sammet. Kul att någon frågade om det var Gynning när hon la upp den här bilden på fb;)

Vintern kom helt plötsligt ;) Inte konstigt alls då det är januari?


Jag har dille på att bada varma mysbad endera i bubbelpoolen utomhus eller inomhus med tända ljus
Gjorde hårinpackning, ansiktspeeling o lyssnade på podd så härligt avkopplande

Förr badade jag jämt men det går lite i perioder det där;)
Gillar stjärnhimlen men den syns bättre när man badar på em eller kvällen då det blivit mörkt ute


R körde sitt träningpass utomhus <3

O jag inne! Jag har börjat komma igång med träningen igen förra veckan blev det 4 spinningpass o några pass med appen 7 minutes. Älskar när det är intensivt o går fort.


Jag gjorde en så god laxlasagne (om man gillar lax o pasta så ska ni absolut testa den här)

Jag  hackade scharlottenlök o stekte i lite olja tillsammans med bladspenat

Köpte kallrökt lax o Keldas ostsås
Varvade, ostsås, lasagneplattor, lax o spenatlökblandingen

Toppade allt med riven smakrik ost

Sallad o citron som tillbehör oj så gott det blev ;)


Bon Appetit kära bloggläsare!

<3

Kram o ha en fin lilllördag!

Nu ska jag gå o träna kort o intensivt, 7 minutes appen är perfekt! 

Annars varvar jag med Tabata o Pilates när jag inte kör spinning.

Kör försiktigt där ute i snöyran! 

/Petra











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar