Petra Nyman Art & Design

måndag 15 januari 2018

Testat nytt fräscht lunchställe! Isetta Bar & Deli Autowåx bil bmw Karlstad!

Åh jag måste verkligen tipsa om ett supergott och nyttigt lunchställe här i Karlstad.

Lite otippat ställe men inne på AUTOWåX bil bmw har de ett fantastiskt fint lunchställe som är ganska nyöppnat Isetta Bar o Deli, ni måste testa detta om ni är i Karlstad.

Kökschefen Joakim Keränen har en bakgrund som kökschef på bla restaurang Blå o Dömle Herrgård.

Vi köpte med oss denna grymt goda asiatiska nudelsallad.
Så kul med lite annorlunda rätter.
Det var svårt att välja för jag skulle vilja testa allt på menyn hihi


Vi kom direkt från lunchspinningen så vi valde att åka hem o äta lunch inte så kul i svettiga träningskläder men annars kan man sitta i deras café o äta i lugn o ro.

Jag kommer lätt köpa både fler luncher o middagar härifrån




Fantastiskt fräscht o vällagat!
De har även något som kallas veckans långkok som den här veckan var
Pulled Pork på värmländsk gris med äpple & ingefära chutney, senapscreme & lantchips i brioche för endast 79:-
Ni fattar va! Nu blev jag hungrig! ;)

En bättre start på veckan! Spinning på KMTI o glöm nu för all del inte att KMTI har också en av stans godaste sallader som jag också rekommenderar varmt <3






Kul att Nerja rankas som top 10 av TripAdvisors Best European Destinations förstår det åh vad jag längtar dit nu! ;)


Och att Bella körde sin första egna dansgrupp som lärare på Balettakademien i Stockholm o det kom massor av tjejer dit så himla  kul! Häftigt att själv få vara lärare när man gått där som elev i tre år:)

På lördag ska hon vara med Towe Styrke på P3 Guldgalan i Göteborg. Kul när det händer saker! ;)
Grymma dotter!

Vi ska till Örebro på lördag o träffa vänner ska bli riktigt kul!

Nästa vecka ska vi till Stockholm på Yasuragi och på Mellon här i Karlstad på lördagen!

Blir kul när mellon drar igång tycker jag! ;)))))) Jag älskar lite vardagsglam hihi


Jag har flera goda recept jag ska lägga ut på bloggen ifall ni vill få lite tips till lillördagsmiddag!

<3

Kram Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar