Petra Nyman Art & Design

onsdag 20 januari 2016

Heta dagar! Kalla vinterdagar! Kaffe på sängen!

Hej min vän! Idag har jag fasen suttit framför datorn hela dagen. Började i sängen med dator, Nyhetsmorgon (alltid i bakgrunden), kaffe, tidning, iPhone... tre hundar (inte så stora), min man (ganska så stor? hihi) Min morbror (som är yrkesmålare) dök upp i sovrummet lagom till att Nyhetsmorgon var slut o skulle måla en vägg där det stått en fast garderob tidigare....så det var bara förflytta sig ner o fortsätta jobba med datorn i köket. ;D!

Jag försöker hitta olika leverantörer o nya sätt att presentera min konst. Jag testar olika
designprodukter o ser vad jag tycker!

Idag har jag producerat en pläd. Spännande att se vad ni tycker om den!?

 Plädar behövs här i detta avlånga land ändå! -20 grader o jag har i ärlighetens namn inte varit utanför dörren idag! Så kan man få till en fin design på pläden så tror jag det kan gå hem i stugorna! :)


Kaffepannan är laddad! Jag måste faktiskt säga att jag älskar dessa koppar på morgonen.
Jag blir glad av alla budskap som står  på dom också!

Första tanken när man vaknar är den viktigaste inför dagen!
Bara så ni vet! Vilken dag vill ni ha? En positiv eller bitter???

Tänk något snällt!
Positivt!
 Säg det gärna högt!!!!
Vilken "hot" Soppa det blev!

Kändes så rätt med en varm köttfärsgulasch  i denna kyla som man känner när man går från bilen o två meter in igen.

Såklart ska ni få receptet! Min godaste middag enligt mig själv den här veckan ;)))



Igår var jag en riktigt PMS- käring enligt R?!  R hämtade mat från Spicy Hot!
Wilma tror att hon inte syns under bordet?!? 

Fångad på bild! <3

Gott med hämtmat framför Guldbaggegalan!
Jag tycker det är något speciellt med direktsända galor! Spelar ingen roll hur dåliga de är!?

Men Här och Nu!

Är något speciellt!




Jag körde min andra "Pulsspinning" igår på KMTI! Så  himla kul!

Har även så mycket jag vill dela med mig av pulsutbildningen vi hade med Thomas från Polar till er!
(Det kommer)

Imorgon ska fransarna fyllas på hos underbara Linnea på CutandDrive!




Kramar o godnatt eller godmorgon!

Puss o tack för att ni finns!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar