Petra Nyman Art & Design

onsdag 27 januari 2016

Glad, stressad, orolig, ledsen, förväntansfull! Alla känslorna på en o samma dag!


Idag har jag varit stressad, glad, orolig, ledsen, förväntansfull på en o samma dag!
 En innehållsrik dag helt enkelt! LIVET! <3

Det jag är ledsen över är inget jag kan eller vill skriva om här. 

Stressad var jag när jag trodde jag skulle köra pass på lunchen efter ett litet missförstånd mellan mig o min kollega när jag inte hade någon bil (ett litet missförstånd som vi löste imorse! ;) Sov dåligt pga det dock! 
De här låten har gått på repeat här idag, 
Det är verkligen så många känslor som når mig!
Det gjorde ju även förra låten med Wildest Dream! Det blev ju även namnet på min utställning på Gustav Fröding <3

 Gråt, lyckotårar, förväntan, styrka, jag vet inte vad!? Känns som den här låten kan man känna igen sig i vilken situation man än befinner sig i livet!

Nu vill jag måla! Har fått stå tillbaka för det då jag inte riktigt har någon stans att ta vägen? 

R tycker vi ska bygga en ateljé  åt mig på tomten! Fatta vad jag skulle skapa då!?;) Vilken DRÖM!

Jag är en känslomänniska som har så mycket som jag vill få ut på mina målningar!

<3

Tror jag måste ha lyssnat 100 gånger nu!! Blir bara bättre o bättre för varje lyssning också!

Kommer köra som andra låten på min Spinning uppvärmning på måndag lunch!


R har varit på hockey med Magnus i deras loge! Färjestad vann! 
Sedär ja! Fast R hejar ju helst på Örebro! ;)


Har ni en timme över så är  detta något ni måste se... 

                          Céline Dion Documentary 2014


Så berörd jag blev o vilken röst! Tårar....  måste ha pms nu så mycket tårar idag?!?

Värt att ta sig tiden att titta!
<3

Minnen när det var precis här på Caesars Palace!

Där var ju vi (Jag, R, Bella o Claes) på  Julafton 2014 för ett år sedan! Så kul när man känner igen sig precis!

Nu till oroligheterna! Mitt på dagen efter att Bonnie sovit sprang hon ut med Wilma o Elsa o sprang helt plötsligt på tre ben?! Jag o morbror Leif har kollat trampdynor o benet o hon blir inte arg när man rör benet. Veterinären som R kontaktade sa att det var väldigt vanligt med knäna att de typ hoppar ur led på småhundar så de var inte värst oroliga.

Vi har tid imorgon så hon får hjälp för just nu känner vi inte igen den lilla vovven som gör piruetter hela tiden?!? Jag la ut ett Instaklipp på Bonnie igår då är det mer än full fart!

Josefin o Claes kom hem o åt varma mackor innan det var läggdags.

Claes har kört hårt med träning o jobb på förskola!


Nu till det bästa idag!

Josefin ( Bellas kompis som hon träffade i NYC första året hon bodde där åker med igen i sommar när Bella bokat in två veckor. Så skönt att hon inte åker själv så detta kommer bli så kul för dom! Annars hade nästan jag tänkt åka med?!?

Lite tråkigt är att Bella har ont i halsen men lyssnade på kroppen så hoppas hon är bra imorgon!


Kram o krya på dig älskade dotter!

Godnatt!

<3

/Petra





2 kommentarer:

  1. Vi vet precis hur det känns när PMS:en smyger sig på! Kram!

    SvaraRadera
  2. Vi vet precis hur det känns när PMS:en smyger sig på! Kram!

    SvaraRadera