Petra Nyman Art & Design

fredag 6 november 2015

Vilken EGOBOOST!

Vilken härlig dag vi har haft. 
Efter Tabatapasset på stranden o en härlig lunch på balkongen blev vi stylade av Gigi o Linda.

<3


Man tror man är i en dröm.

Efter duschen slog vi oss ner med ett varsitt glas bubbel medan vi blev fixade!
Tänk vad lite smink kan göra?!? Hehe
Linda började med att sminka mig sedan fortsatte Gigi med kläder o hår.
De andra i gänget körde vattengympa o core ......hehe medan vi sitter här o njuter o blir bortskämda.





Nu varnar jag för en massa Egobilder! :D!

Linda är ju så duktig fotograf!

 Jag o de goa syskonen Susanne o Malin.
 Gigi körde plattången den här den här gången.
 Shortsen är från Zara.
 Härliga tjejer som kommer från Hultsfred.

<3

 Vi började fotosessionen i parken.


 Och fortsatte sedan ner till Havet.

Tusen tack Linda o Gigi för en härlig Egodag!

<3

 När vi kom tillbaka åt vi en fantastisk middag på balkongen. Hur mycket god mat som helst!
Rödbetor, chevré, honung o valnötter mm
 Färsk fisk med en egen gjord pesto. Så grymt gott!
Sangrian stod färdig när vi kom tillbaka från fotosessionen på stranden.

Jag kan verkligen rekommendera alla att göra en sådan här resa!


Det är balsam för själen!

<3

Ha en mysig dag!

Nu är det 10 min kvar till Tabata på stranden! Sista för den här resan! :D!

Kramar Petra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar