Petra Nyman Art & Design

onsdag 25 november 2015

Mot Stockholm! Västkustsbilen! Mitt nya Brickbord! Petra Nyman Art o Design!

Det har varit några riktigt ruggiga dagar här. Ett riktigt gråväder, dessutom har jag haft lite halsont. R har varit i Spanien några dagar, Claes har jobbat i Västerås o jag har bara haft doggisarna som sällskap.


Jag har sovit väldigt ytligt inatt ni vet när man ligger o småslumrar det känns som en hel natt utan sömn........ man här väl vilat ändå. Jag vaknade exakt en halv minut innan klockan ringde!? Konstigt att man kan känna på sig så. Men det beror på att jag inte är van att sova ensam hemma! Hihi
Måste tipsa om den här killen som ringde på dörren för nån vecka sen. Så trevlig o det verkade så bra så vi slog till på lite fin fisk. De levererar två gånger per år.
Bra kvalité o bra service o dessutom mycket bättre pris än fiskbilen. 

Så nu är frysen full med fräsch fisk! ;)
5 kg närmare bestämt!
Annars har mina dagar sett ut så här ungefär. Har gått klädd i mysdressen som min goa vän Lisa köpte till mig som ett skämt men jag älskar den! Hur gosig som helst! ;D!

Mitt prov på brickbord har kommit.
Jag tycker det blev jätte fint! Nu väntar jag bara på att kuddarna ska komma!
;D!
65 cm
Elsa löper o är slö!
Bonniebus har varit hos frissan! ;)
Det luktar shampo när hos svischar förbi! 
Igår körde jag lite hemmaspa med mina nya Aloe Produkter.
Skönt att pyssla om sig själv.
Wilma vill inte ens gå ut i regnet, får dra med henne, hon trivs bäst här bland kuddarna  prinsessan på ärten! Hihi

Idag kommer bli en toppendag för jag o mamma ska åka till Bella i Stockholm o ha mor dottermys för hela slanten. Imorgon ska vi vara med på Balettakademien o se hur Bella har en dag på skolan det ska bli så mysigt!

<3

Nu ska jag packa resväskan ta en kopp kaffe till för snart hoppar vi på tåget mot Stochholmia!

Ha en underbar lill lördag!

Det kommer vi ha!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar