Petra Nyman Art & Design

måndag 16 november 2015

Bästa restaurangen i Karlstad! Pray for Paris! Stolt mamma!

I torsdags var vi på den lätt bästa restaurangen i Karlstad! Egentligen ska jag inte tipsa om den för det var fullbokat flera veckor i sträck. Helt ärligt trodde jag inte det fanns någon riktigt bra restaurang i Karlstad! Vi hade bestämt för länge sedan då vi var på trav med våra vänner Pierre o Anna att vi skulle gå på hockey o samtidigt äta middag på Chefs Table. De har avsmakningsmeny så sju rätter blev det innan kvällen var slut. OKEJ! Jag kan erkänna att det var maten o drycken det var fokus på under kvällen o inte så mycket hockey?!? ;)

Vill ni få en matupplevelse utöver det vanliga så boka det......




Här ser ni den grymma kocken himself!
Välkomstdrinken var Champagne!
Kockar som lagar mat i öppet kök, gillar jag.
Lugn o skön atmosfär med lite soft loungemusik i bakgrunden.
Allt var gudomligt gott, tillsammans med den perfekt komponerade drycken till. Häftiga smakupplevelser måste jag säga.

Många glas blir det! Hihi o lagoma portioner!

Det här kanske inte ser så gott ut men shit pomfrit så jäka gott det var!!!!!
Kan man ha det bättre än att umgås med underbara vänner Pierre o Anna o äta o dricka gott!!!?

Ja kanske skulle vara om Färjestad vann också då?!? Fast det gjorde de inte! 
Maten var definitivt lagad med kärlek!
Päronsorbet med lite champagne på toppen för att fräscha upp smaklökarna inför nästa rätt!
<3

Det tar ju aldrig slut! Haha vi åt i 5 timmar tror jag?!? ;)

Trodde aldrig jag skulle orka den här MEN JODÅ! Den slank ner så lätt!
Godaste efterrätten jag ätit på länge! Skulle vara Lisa som fixar lika goda då! 

 Den hade ALLT!

Då är jag inte ens en sockerälskare! 

Anna har du koll på vad det står i matchen?!? ;D!

Tusen tack Anna o Pierre för trevligt sällskap! 

Lite trötter o tung i huvudet dagen efter men det får man ta när man fått en sådan här upplevelse!

Så kul att sonen skrivit på kontrakt för CU så han blir kvar i stan något år till.
<3
Stolt mamma!

I fredags körde jag spinning o skämtade om fredag den 13:de!

Att det var en bra dag!


Fy f-n så fel jag hade!

#Prayforparis #Prayfortheworld


<3

Var rädda om er!

All kärlek!

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar