Petra Nyman Art & Design

fredag 20 november 2015

Välkomna till nyinvigningen av Cut in Kitchen! Mina målningar på nya glasunderlägg! Julklappstips! PetraNymanArt & Design!

Hej på er! Hoppas allt är toppen! Den här veckan har gått i ett! 
Jag måste skryta lite för jag är verkligen så nöjd med mina nya glasunderlägg. Det finns 6 små konstverk i en ask eller så kan man beställa 6 likadana om man gillar ett motiv bättre? Ett litet julklappstips bara. De är så klara och fina i färgerna. Blanka så de går lätt att torka av med korkplatta på bakgrunden. Verkligen fin kvalité på dessa.
Dessa 6 motiv kan man alltså få i en ask om man vill! <3
En unik julklapp i begränsad upplaga.


350:- per kartong med 6 st glasunderlägg
Ett annat julklappstips är mitt nya Gicléetryck som finns i endast 10 ex.
Här ser ni "Light Side"
Jag är så otroligt nöjd över den här. Originalmålningen är redan såld så här har ni chansen igen.

Mycket fint tryck med små rivna kanter som jag tycker är så snyggt.

Till vänster "Light side" till höger "Love life" Se pris o strl nedan.

Dålig bild i motljus. Den ljusa målningen hänger på Nya Cut in Kitchen om ni har vägarna förbi kan ni se den live. Ligger på Herrgårdsgatan 10 i Karlstad.

Båda två är fantastiska i färgerna.

Oj vilken fin salong hon får underbara Gigi! <3
Ikväll kommer jag dit o firar hennes invigning efter mitt spinningpass på KMTI!

Hoppas vi ses där!

8. Love Life (liten) Bildmått Gicléetryck: 35x 50cm utan ram1800 SEK
inkl. ram mått 50 x 65 cm 2700 SEK(Combihörnan)
Signerad och numrerad upplaga 1-10/10 ex

9. Love Life (stor)  Bildmått Gicléetryck: 56 x 79 cm utan ram1800 SEK
inkl. ram mått 72 x 97 cm 2700 SEK(Combihörnan)
Signerad och numrerad upplaga 1-10/10 ex

10. Light Side Bildmått Gicléetryck: 58 x 75 cm utan ram1800 SEK
inkl. ram mått 74 x 91 cm 2700 SEK (Combihörnan)
Signerad och numrerad upplaga 1-10/10 ex

Min webbutik öppnar alldeles snart men så länge kan ni beställa här!

petranymanart@mail.com eller på Insta PetraNymansDagbok



Igår var vi på en liten VIP inbjudning som Autowåx hade i Karlstad.

Det kommer i nästa inlägg!

Vilken mat o vilka bilar! Jösses!

Ha en underbar fredag vänner!

Kramar Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar