Petra Nyman Art & Design

tisdag 10 november 2015

Tabataboostrip! Feelgood ända in i själen!


Nu har jag äntligen landat här hemma! Det tar några dagar att smälta en sådan här vecka som vi haft i Marbella. Man har helt enkelt lite abstinens av både träning o pepp, o alla härliga människor när man kommer hem. Jag kan verkligen rekommendera er att åka på den här resan. I april kör de nästa träningsresa så anmäl er till Gigi (Cut in Kitchen) eller Linda (Fotograf Klemner) Ni kommer inte ångra er kan jag lova.
Gigi bloggar HÄR!
Det är inte bara en träningsresa utan så mycket mer! Feelgood ända in i själen!


En träningsresa som är för alla åldrar, tränad eller helt otränad...........den är för alla !!!!
Så tveka inte att anmäla dig!


<3

<3
Dessutom får man en goddiebag to die for. Bla den här snygga klockan!




Goodie bagen är värd mer än vad resan kostar tror jag?!? ;D

En vecka att minnas!

Tack alla jag saknar er redan!

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar