Petra Nyman Art & Design

söndag 7 september 2014

Instruktörsmöte! Fotografering på KMTI! Tacokväll!

Hej på er! Hoppas helgen varit till belåtenhet! Grymt väder här i Karlstad! Jag tog tillvara på den sista värmen? här igår genom att ligga ute o lapa sensommarkvällssol så skönt sippandes på ett glas vin! På dagen kollade jag fotboll på Tingavalla o det går bra för våra killar!! Duktiga de är i CU! Vinst + hålla nollan! Gött mos! Nu måste det snart vara klart att de går upp i div 1 nästa år! (Kul att träffa våra vänner Ika o Tomas också)!  Idag har också varit en lugn dag! Annars har jag plockat här hemma i ett skönt tempo! Hihi Sovmorgon med doggisar (ja R också) nyhetsmorgon, kaffe o äggmacka!
Sen har jag äntligen kommit till skott! Jag har beställt  något stort! En ny kamera! ;) Nu ska jag bara lära mig bli fotograf också! Men jag kommer inte kunna skylla på kameran iaf!?! Hihi

 Inte lika stor som den här då?!?;) I kväll hade vi instruktörsmöte o skulle samtidigt passa på att bli fotade till den nya hemsidan som KMTI kommer få! Vi är några stycken instruktöer tror över 40 st? Min goa kollega Åsa vi har jobbat länge ihop nu var före mig!
 Snygg som få! <3 O en riktig duracell kanin! Hon reser till Kroatioen med  Magda o KMTI:s träningsresor nu i veckan samma dag som vi åker till Grekland! ;) Måste nog börja packa imorgon! ;)
Vilket härligt ställe vi ska till! Wifi finns på hotellet så självklart ska ni få hänga med om ni vill! ;) ;D!
 R har tjatat om Tacos senaste två veckorna så igår slog vi till! Tacos på en lördag stämde inte riktigt?!? Haha vad inrutad man har blivit med det där!
Tacoskålen kommer från Netto för ett par tior!
Jamen det var faktiskt ganska gott ändå! Saknade bara guacemole ;)
Hälften av mina KMTI kollegor! Så kul att träffa en massa underbara människor! Plus några nya KMTI bebisar! Så goa o söta! <3
Karin o Magda ni är sådana duktiga inspiratörer o ledare! Så nu har vi tom redan bokat in datum för Julfest! Haha! Fyra år i nya lokalerna ska firas i oktober! Vi ska ha uppvärmningen på Tjurruset ( då är jag tyvärr utomlands) Vi ska ha Kick off i Humletorp! Känns kul att jobba på en anläggning som satsar!
;D! Jag o fina Johanna har börjat planera vår gemensamma Zumbaklass vi ska hålla i början av oktober!

En härlig helg helt enkelt!
Jag kollade Millenium innan jag satt mig vid datorn! Grymt bra!
Nu är jag på hugget igen!:)

Sov gott finingar!

<3

/Petra


2 kommentarer:

  1. Jag är så himla glad över att ha er goa instruktisar! Ni är bara bäst! 11 av 10 poäng får ni allihop! Fast du kan få en extrapoäng om du lovar att hålla det hemligt...

    Massa kramisar
    Anja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också alla mina härliga kollegor som ger en så mycket härligt energi! Bästa jobbet! Å du får en extrapoäng som hänger på med din positiva energi! Kramar i massor! Jag säger ingenting! Hihi/Petra

      Radera