Petra Nyman Art & Design

måndag 29 september 2014

Flashdance på Chinateatern! Släktmiddag! Black are back!

Jamen wow hur bra var inte detta! Flashdance hade allt! Hanna Lindblad var grym! Dans, humor o bra musik! Jag o Bella var överväldigade! Det var en hög igenkänningsfaktor för Bella i denna "dansvärld"! Jag ska aldrig glömma när hon fick beskedet att hon kom in på Balettakademien! Så det var mycket inspiration för Bella kan jag tänka mig! Ni kommer inte ångra er om ni ser den! Så himla bra! 3 timmar gick hur fort som helst!
 R o jag åkte till Stockholm i går fm! Vi åt en räkmacka med Bella på ett café innan jag o Bella äntligen fick gå på Flashdance! Jag tror R ångrade sig att han inte följde med hihi! Han hade också älskat den är jag övertygad om! ;)
Mor o dotter mys! <3

Fullsatt på Chinateatern denna söndag!

Det är så vackert i Stockholm! <3 R hämtade upp oss efter musicalen så åkte vi ut till farmor o farfar i Täby på middag!

R försökte visa Bella sina talanger vid pianot! Farfar såg impad ut?!? ;)

 Vi blev bjudna på underbar mat som vanligt! Jordärtskocka, lammfilé o en himmelsk sås!

 Så underbart gott det smakade! Kul med jordärtskocka istället för potatis!


Fina Bella, farmar, farmor o R <3
 Inte nog med det utan farmor hade bakat en plommonkaka med hackad mandel också! Gud så gott! Måste be om receptet! Tusen tack för en mysig middag!

Vi åkte förbi Balettakademien! Så här tillbringar hon dagarna älskade dottern! <3
Vi släppte av Bella sen åkte vi till hotellet! Vi bodde på Birger Jarl.

 Tänk vad mysigt vi hade i lördags! Första brasan efter sommaren! Vedleveransen har inte kommit än så R åkte ner till macken o köpte en påse!
 Vi var o kollade CU:s match på Tingvalla också! Vinst igen! :) Snygga T-shirtar de tryckt upp!;D Så häftigt o kul att de går upp till division 1nästa år!
Nu ska jag jobba några timmar på hotellet! Vi har precis ätit god hotellfrukost! 
Sen ska jag gå ut på stan en sväng! R är på ett möte!
Vi ska hjälpa Bella sätta upp ett par tavlor innan vi åker hem till Karlstad ikväll igen!

Jag har vikarie på mitt spinningpass ikväll! Tack för hjälpen Nathalie!


Hoppas ni fått bästa starten  på veckan!

Jag kommer leva länge på inspirationen av Flashdance!

Måndagens tips till er är! Se den! ;)

<3

/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar