Petra Nyman Art & Design

torsdag 9 maj 2013

Line up! Favorit i repris! Bokar roligheter!

Fick precis en liten uppdatering skickat till mig vad min man gör just nu! Kör fort på bana! Usch jag tycker det är läskigt! Hoppas han är helskinnad när han kommer hem! Vi tycker om olika saker här i livet! ;-) Jag tycker om o sitta fastkopplad med fötterna på en spinningcykel inomhus! Hehe

Snygg är han min man på Gelleråsens motorbana!
Line up!
 
Åh igår när Bella kom hem efter många om o men?!? Kaos i tågvärlden i går!
lagade jag Pullet Pork en favorit i repris! Det är så gott o köttet bara trillar isär!
Receptet hittar du HÄR!

 Lergrytan är perfekt! 6 timmar i ugnen o köttet är hur mört som helst!
Imorse när jag gick upp vid 8 -tiden var det alldeles dimmigt!
Det hade slutat att regna! Så nu väntar vi bara på att solen ska kika fram! Fast det dröjer nog tills imorgon! Jag roar mig med att boka in min födelsedagspresent som jag fick! Hotellnatt, presentkort på Sturebadet o biljetter till ABBA muséet! Och om ett par timmar ska det bli ABBA-spinning!
Det ska bli så skönt att träna! Det var ettag sedan! ;-)
 
 
Kram på er!
Ha en härlig Kristi Himmelsfärds dag!
 
<3
 
/Petra

2 kommentarer:

  1. Skulle vara super nervös varje gång om min man hade det som intresse. Kan gissa att rätten är god!!
    Så härligt med pool, vi har förliten tomt, men ett utomhus spa har vi funderingar på...eller om vi ska fixa ett rum i källaren.
    Få se vad det blir.
    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Ett spa låter härligt! Jo man tycker det är skönt när det är över, han kom iallafall hem heskinnad tack o lov! Pullet Pork är verkligen supergott så testa den!:) Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera