Petra Nyman Art & Design

söndag 19 maj 2013

Incheck på Grand Hotell i Stockholm! Myshelg!

Hej på er! Fullt ös ett par dagar o en datorsladd som krånlgat därav mitt dåliag uppdaternade! Jag sitter just nu o sorterar bilder! Så jag tar det från början o räkna med massor av bilder! Vi åkte tåget mot Stockholm i fredags o tänkte lyxa till det lite! Min födelsedagspresent! :-)

På väg att checka in på Grand Hotell!

 

Efter incheck o en tur på stan tog vi en sen lunch på Fridays vid Kungsträdgården!
Så himla härligt o titta på folk! Uteserveringarna är fulla o det är människor överallt!

Chicken vings, selleristavar med ädelostdip o ett garlicbread!

Efter lunchen strosade vi till Djurgården
 för att gå på det nyöppnade ABBA muséet!
Många fina båtar att kika på efter vägen!
The Sounds med Maja spelade på Grönan på kvällen!
Men det såg jag inte förrän jag öppnade morgontidningen dagen därpå!
 
Forts i nästa inlägg om ABBA muséet!
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar