Petra Nyman Art & Design

tisdag 14 maj 2013

Beyonce bikini o Jofama by Marie Serneholt skinnjacka! Ekens dundersås!

Hej! Igår kväll kom farmor o farfar på besök från Täby! Farmor ville bjuda på middag så vi blev bjudna på en riktig lyxmiddag med lamm o världens godaste sås med riktigt sting i! Ekens Dunderssås! I förmiddags åkte de vidare till Halmstad (Frösakull) där de har ett så fantastiskt sommarsställe! Idag har jag jobbat o nu har jag precis mixat klart kvällens spinningpass som har temat " Sommarplågor"  Kassa texter, bitande refränger o eviga upprepningar! Haha
 
 Jag har trånat efter den här jackan så länge! Igår slog jag till!
JOFAMA By Marie Serneholt!
Snyggt foder!
Hjärta på ärmen också, bara en sån sak! Hihi Jag visar den på en annan dag!
En kort modell som passar både till jeans o klänning!
 
Däremot får ni se gårdagens fynd! Beyoncé gör reklam för HM -bikinis nu!
Den här fastnade jag för! Hela kittet 199:- Fynd!
Kommer jag få användning av när vi åker till Puertobanos, Marbella i juni!
( istället för den inställda Londonresan):)
 
Dålig bild tagen av mig men gudomligt god sås!
 Ekens Dundersås!
Måste be om receptet! God tll alla kötträtter kan jag lova!

Mums! Farmors goda middag!
 
Efterrätt hade hon också gjort!
Kronans kaka som är helt utan mjöl med mandel!
Grädde o en blandning av vinbär o chokladtopping!
Jättegott o inte för sött!
 
 
Jag har fått så många förfrågningar om att måla större tavlor!
Så nu har jag fixat duk till flera STORA målningar!
Tack för budet av Ung Cancer tavlan! Den är snart på väg! :-)

Många nya projekt!
Byter tujorna som dött under vintern!
 
Mellis innan Sommarplågespinningen börjar!
Surdegsbröd, Philadelphiaost, peppparsalami, toppat med färska groddar!
Det var så gott så två mackor slank ner!
 
 
Snart åker jag o R till Budapest o ska titta på Depeche Mode också!
 
Men innan det! Stockholmia!
 
Ha det bäst mina vänner!
 
<3
 
/Petra
 
Mycket kul att se fram emot!

Ikväll ser jag på direktsänd Schlager!
Jag är galen i det!

2 kommentarer:

  1. Oj vad du hinner med!
    Hoppas du får en toppendag!

    Kram Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dagarna går alldeles för fort bara! Det gäller att försöka leva i nuet! Tack detsamma till dig! :) Kram Petra

      Radera