Petra Nyman Art & Design

onsdag 1 maj 2013

Firade Valborg på Herrgård med härliga vänner!

Vilken mysig Valborg vi haft!
 
Jag, Diana o Juli! Världens snällaste Scoby doo var med på kvällskvisten o firade!
Underbar låt! Svalkar vinden med Svenska Björnstammen!
Har Bella dansat till också! :)
 
Snygging häst som jag skulle fått med på bild när hund o häst galopperade ikapp! Häftigt att de leker!Så snygga! Vilken häftig bild det blivit men jag hann inte knäppa med solen i ögonvrån! Såg ingenting!
 
Jag har varit barnvakt till R:s Guddotter när maman stod i köket o fixade med maten!
Påminner mig så om när mina godingar var små pluttisar! Sötaste Elize!
Storebror är lika söt han! <3
 
 
Gunga är kul!
Inte en tår på hela dagen! Bara nöjd! Påminner mig om Bella när hon var liten:)
 
Eller varför inte en tur på hjulbilen bakofram!?!?

Eller pussa kaninungar!
Härligt de bor på sin Herrgård!
Barn, hundar, hästar o kaniner måste trivas här!
 
Första gången in my life som jag dricker Rosé från 1982!
Mycket smak! Gott att smutta helt enkelt!
Ingen dunk här inte!
Fabulous!
<3

Vinprovarkväll! Så goda viner vi smakat!
Häftigt när man känner att det är så olika karaktärer på vinerna!
Vin är verkligen en hel värld av smaker!

 
 
Vi åt en supersmarrig hot pasta med kyckling!
Smakade supergott efter en hel eftermiddag utomhus!

Sötis! Vi har funnit varandra! <3
 
Eld har lika många karaktärer som vin!

Häftigt!

Här åkte en höbal i elden!

 
Tack fina Patrik o Diana för en supemysig em o kväll på er Herrgård!
O alla andra som var med ikväll!
 
Vi ha smidit lite planer för en resa, weekend till Nice o Cannes!
Istället för Londonresan!
Men ett par till ska såklart få vara med o tycka innan vi bestämmer oss!
 
 
Hoppas er Valborg varit lika mysig som vår!
 
<3
 
/Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar