Petra Nyman Art & Design

onsdag 8 maj 2013

Bra besked! Painting time!

Gissa om jag var nervös när jag skulle öppna brevet från Landstinget om cellprovssvaret!
 
Men yes det var helt normal! Lyckan är total! Dessutom kommer Bella hem idag! <3
 Efter hundprommen gick jag ut o plockade så vackra vitsippor!
En påsklilja fick följa med in också!
 
Kommit en bit på väg med utemöblerna! Snart är de på plats!
Idag är det riktigt varmt ute! Gick tom ut med hundarna i bara linne o kjol!


 


Gårdagens middag intogs utomhus i en solsäng! Pasta, pesto, tonfisk, rödlök, oliver!
Rufsigtufsan! Solade i bikini för första gången! Här låg jag till klockan var 20:00!
Måste nog ta fram tortyrredskapet Silk appeal, o fotfilen också! Hihi
Annars har jag plockat, fixat o jobbat hela fm!
 
Now it´s painting time!
 





 
Trevligt med en liten extrahelg också!
 
Sköt om er!
 
 
<3
 
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar