Petra Nyman Art & Design

torsdag 24 januari 2013

Skutberget! Spinning o Sushi!

Har ni sett så vackert! Det är kallt minus13 friskt i luften!
Jag har ju haft besök från Jönköping så jag har varit på kontoret tisdag o onsdag den här veckan!
Båda dagarna har vi åkt ut till skutberget där de serverar supergod lunch! Carina min kompis jobbar ju där så då har jag samtidigt fått en liten pratstund med henne! :)
Det är så vacker miljö där ute! Snett över Vänern på holmen som ni ser
 lite till vänsterligger morfars sommarstuga.....
vid Bomstad där är jag uppvuxen på somrarna!
Vilka mysiga barndomsminnen!

Lite pinsamt att fota maten när det är fullt med andra lunchgäster!
Men det är så vällagat, mysigt o gott!
Jag behöver väl inte nämna att personalen är suverän?!?
Det var här vi var på julbord med jobbet också!

Efter jobbet i tisdags var det bara att hoppa på nästa fantastiska jobb!

Två minuter tog det innan passet var fullbokat!
Det var ABBA-spinning o det ska jag även köra nästa
tisdag eftersom det var så många som inte fick plats!
Robert o Ika var på hugget o fick varsin plats!
Ikas man Tomas får en ny chans nästa tisdag!
 

Jag körde nästintill slut på min käre man så vi köpte sushi på väg hem!
Gissa om det vattnades i munnen innan vi fick hugga i med pinnarna! :) Hihi
Både R o Ika tyckte det var skönt att vara igång!
Så har du inte kommit igång med träningen efter jul?!?

Just do It!
 Du kommer inte ångra dig!
Jag lovar!
<3
/Petra
 
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar