Petra Nyman Art & Design

söndag 27 januari 2013

KMTI Möte! HLR räddning! Spinning med Claes klass?

Hej på kvällskvisten! Jag har precis kommit hem från KMTI-möte!
Mycket info o inte så mycket tid till att umgås med kollegorna!
Det snöar så  det är alldeles vitt ute! När jag kom hem värmde jag spagetti o köttfärssås som jag lagade till innan mötet! Gott! Vi fick en fin härlig KMTI tröja med luva av Janne the big Boss!
 
Med KMTI märke på ryggen!
Mina nya G-star jeans! Med ganska låga fickor därbak! Syns inte i mörkret?!
Tyckte jag klämde till med riktigt tajta jeans den här gången
 25- 32 -Men shit, de töjer sig redan!

Här ser ni några av mina härliga kollegor på KMTI!

Tur att man har "arbetsplatser" som man trivs på!
Gäller både KMTI o SamC!
Småtittade precis på "Kontoret"! Huuu så man får rysningar! :)
 
 Det går bra nu! Var sammanfattningen av mötet! :)

Konstig bild men ett riktigt Reafynd! Skjortan 70% rabatt på 599:- på MQ!
Den är tunn o härlig! Kan ha den utanför jeansen också!
Ser ut som jag har 7-meter lång överkropp o 10 cm långa ben! Haha!
 
Imorgon ska jag nog slå till på en ny pulsklocka!
 Fick tips av PT Jonas att den vita längst upp skulle nog passa mig!
Modellen heter FT40 (Polar)
"För dig som vill följa din utveckling och önskar klar o tydlig vägledning under träningspasset!"

Sen fick vi höra!
KMTI personal har räddat ännu en kund med hjälp av sin kunskap i HLR!
Nu ska hela personalen få lära sig!
Det ser jag otroligt mycket fram emot!
Att kunna rädda ett liv!

Nu ska jag mixa klart mitt 60 minuters spinningpass som jag ska köra imorgon!
Jag brukar ju normalt sett bara köra 45 minuters klasser!

Idag efter spinningen kom en kund fram som har en dotter i Claes klass o föreslog
att det vore kul om jag kunde köra en tuff spinningklass med våra barns klass!
De går ju i en idrottsklass på Sundstagymnasiet!
Det vore ju hur kul som helst även om inte Claes kommer tycka det Hehe!
Han får vara glad att jag inte kör Zumba med dem
som Claes fotbollstränare har frågat om?!?
Jag har hört att endel av Claes kompisar läser min blogg!?!
Så då vet ni att vi kanske ses på Zumbagolvet eller spinningsalen om ettag!
:))))))

Puss på er!
Imorgon ska jag till tandläkaren också!
Hoppas jag använt tandtråden tillräckligt bra?

<3

/Petra


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar