Petra Nyman Art & Design

torsdag 31 januari 2013

Soffläge!

Gokväll! Claes o jag har precis ätit middag! Fick precis det här kortet mailat till mig!
R är med några kompisar till Trysil o åker skidor men kommer hem imorgon igen! <3
Det ser verkligen skönt ut! Puss på er!
 

 Claes o min tordagsmiddag! Enkel men god!
Vi har allt haft sol här idag också! Här låg Elsa o solade sig i förmiddags!
 
Läste precis!
 
 
så kul att hon snart ska skicka in sin ansökan!
Vilka fina dansbilder!
NewYork vem skulle inte kunna tänka sig det lixom?!?:)
Mamsen får köpa klippkort på flygplanet isådanafall! Hihi
Det lär nog inte bli tomt på besök ändå!
Lycka till min fina dotter!
<3 <3 <3
 
Annars har jag jobbat på em, nu börjar tröttheten så sakta
 krypa sig på kroppen  av den grymma Powerstepen i förmiddags!
 
Lyxfällan började precis! Kanske ska slappa lite i soffan en stund!
Innan jag tar tag i köket! Och ev målar lite?!
 
Kramar Petra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar