Petra Nyman Art & Design

lördag 26 januari 2013

Brorsans små råttor med stamtavla! Så söööta så jag dör!

Lillebror Pär o Angelica har chihuahua valpar hemma hos sig! På måndag fyller de 8 veckor o ska snart lämna sin mammi för att bege sig ut i stora, vida världen! Jag blir så förundrad att det går att bete sig som en hund o vara så pytteliten! Det känns som det är leksaksvalpar som går på batteri!
:)


Två tikar! Jag vill ta med mig båda hem! Hihi

Eddie äter lördagsgodis :) Candy som det står på påsen! Myser i sin Onepiece!

Fina Lillebror o Lillevalp!
Nu kommer jag drömma om dessa  små sötisar inatt!
15 000:- o hon är min!
<3
Det blev 3 st valpar! Två tjejer o en långhårig kille!
Helt underbara!

Tack för de goda LCHF semlorna!
De var supersmaskiga!

Nu ska jag förhandla med min man!
Och Elsa!
Hihi!
/Petra
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar