Petra Nyman Art & Design

söndag 27 maj 2012

Gårdagens inflyttningsfest! Man lär sig något nytt varje dag?!?

Jag ligger efter i bloggandet! Nu är vi på lördag!:-)

Dagen började med att hela (eller nästan hela gänget från gårdagens Casanovamiddag)
var bjudna till Paviljongen för exklusiv "vip shopping"!

 Man känner sig inte så snygg när man är trött har jag kommit på?!?

 Men jag hittade en sval skön Philippa K klänning
 som jag tror jag kommer få användning av i sommar?!?

Efter shopping, skjutsande till o från fotbollsträning, påfyllnad av kylskåpet mm!

Var det dags att bege sig på inflyttningsmingel hos bästa Eva!

Hur hon hinner fixa allt är för mig en gåta?!?
Känner ni någon sådan varelse som får allt ur händerna direkt?

Avundsjuk! Näe inte alls?!?

Har lust o ge henne en käftsmäll på hakan!
<3 
Mingeltallrik med godaste snittarna o bubbel!

Sommarvärme o jordgubbar!
Me like!
Eller jag menar sommarvärme o bubbel!
Hi, hi!

Snittar i mängder!

Nyinflyttade bruttan!
Paketöppning pågår!

Musikquiz!
Första pris var ett Mary-Kay set Satin Hands!

Kackel värre än en hönsgård!

 Skratt!

 Ljudnivån ökade succesivt!

Jag skrattade så jag grät till slut!!

Vet ni vad det här är?!?

Gissningarna var allt från parfym till

sprayakondomen precis som det finns plåsterspray ni vet?!?!?
 Kan man få patent på den?!? Hi,hi!

Det här mina vänner fick jag lära mig ikväll!

Är!

Happy Gel! (till kvinnan) :-) Använd fantasin nu tanter! He,he

Norrlands Guld! (till mannen) När de vill vara sig själva för en stund!

He,he!



Här på Paviljongen fick jag tag på en Philippa K klänning!
Jag tror jag köpte den sista!
Sval, ljusbeige klänning med snyggt fall!
Visar er en annan dag!
 Den kommer användas flitigt i sommar!
Billigt PPA/ Pris Per Användning!

Kram på er!
Tack Eva för en toppenkväll!
<3
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar