Petra Nyman Art & Design

måndag 21 maj 2012

Måndag o arbetsdag!

Arbetsklädsel är bikini!
Det fick bli både fika o lunch utomhus!
Vilket sommarväder som kommit till Karlstad!
Jag har pendlat mellan datorn och solstolen hela dagen!
Har massor på min "to do lista"! Men det får vänta tills ikväll!
Imorgon åker jag till Stockholm på jobb tills på onsdag!
Ska bli kul o träffa kollegorna!:-)
Dessutom är det prinsessan Estelles dop imorgon!
Kommer nog vara mycket folk i huvudstaden!
:-)
En fikapaus med Fun light sötad med Stevia!
Svalkade gott i värmen!

R köpte med sig hem den godaste salladen från Mollys Hörna på KMTI !

Smakar ännu bättre utomhus!
:-)

Ikväll ska jag göra en beställning till Perfect Home!
Jag ska ha ett bord när KMTI har sin
Ladys night 31 maj tänkte jag!
Det finns så mycket fint i katalogen!
Vill ha allt!
Det är det som är problemet! :-)

Ha en härlig måndag!
Njut av det vackra vädret!
<3
/Petra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar