Petra Nyman Art & Design

söndag 20 maj 2012

Årets badpremiär avklarad! Då kan det inte bli sämre än förra året ändå?!? He,he

Efter städning av kök o handling (Obs ej shopping utan påfyllning av kylskåpet)!
 Var det fantastiskt skönt med ett dopp i det blå!
Exakt 26 grader! 2 grader för kallt enl min smak?!?
Se vilket klarblått vatten det är i poolen när alla kemikalierna gjort verkan! He,he!

Poolen för  två dagar sen!
Man behöver troligtvis aldrig mer vaccinera sig efter att ha badat i det nya fina vattnet?!?


Dagens lilla handling!

Är det bara vi som "besöker" affären varje dag?!?

Då menar jag varje dag!

Planering o storhandling är inte min grej!

Önskar att jag vore bättre på det!

Det här med matkasse förstår jag inte alls hur det skulle fungera?!?

:-)

Bättrade på min "brända" Nerjahud!
Tur att jag skulle köra Powerstep-klass på eftermiddagen
så jag fick skydda min "flagiga" hud
från solen en liten stund!


Claes har haft kompisar här sen igår efter deras fotbollsmatch!
 De är så härliga dessa "fotbollskillar"! :-)
R fick hjälp att bära fram alla utemöblerna idag!
Kanon, det tackar vi för!

O jag fixade tacosbuffén!

Bara att hugga in!
Tröttnar aldrig på Tacos!

Här hoppas vi på att det blir många grillkvällar framöver!
Innan mygg o getinghelvetsbesöken sätter igång!?!? :-)

He,he! Hörs det att jag är gift med en Närking?!?

Trevlig söndag alla fina!
Kram P
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar