Petra Nyman Art & Design

onsdag 30 maj 2012

Glädjetårar! Wiiiiii! Bella kom in på danslinjen i Linköping! 18 av 100 sökande!

Idag har varit en alldeles fantastisk dag!
Fort det kan vända! Min rygg är bra idag också!:-)
 Min älskade dotter ska flytta till Linköping i ett år!
Jag var ju med Bella på Audition där för inte så länge sen!
Supermysig stad!
 Det är med dubbla känslor jag skriver det här!
Glädjetårar såklart men också väldigt konstigt att inte ha henne hemma nästa år?!?
En milstolpe i livet! Snart ska vi ha studenfest!
 Ja jag vet det är inte är så långt till Linköping och det är klart man vill att barnen ska pröva sina vingar!
Lilla hönsmamman i mig vill att hon tog platsen hon fick på danslinjen på högskolan i Karlstad istället!
Men det är ju närmare till Linköping än till New york som hon var inne på ettag! Hi,hi
Claes (lillebror) får problem att vara utan Andreas( Bellas pojkvän) ;.)
Som blivit en storebror!

Grattis min älskade dotter!
<3

Kort taget av Lina Lindegren!

Bild tagen av Sofia Röjder
Widelius uppstättning av Pelle Svanslös!
Sötaste Bella "Gurkesmurfan"!
Hur fort kan det gå tillls dom flyttar hemifrån egentligen?!?
-Bella osså mä!
Det sa hon alltid när hon var liten!
Tårar igen! Snyft!
<3

Lillänghamnens varmrökta honungsmarinerade lax

 hjortroncremefraiche, färskpotatis, sparris, sallad o citron!

Firarmiddag!

Grädde o svenska jordgubbar till efterrätt!



Jag säger bara Jai Ho!
Grattis än en gång Bella!
Stoltaste mamman!
<3
Ha en trevlig lilllördag alla fina!

2 kommentarer:

  1. Men herregud, så tiden går! Det var ju igår som du var gravid med Bella! Hur gick detta till?:) Jag vet hur jobbigt det är att släppa taget om ungen samtidigt som det är härligt att de prövar sina vingar! Hoppas vi ses imöra på spinningen! Ser fram emot det som bara den!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt galet! Fattar inte att hon ska flytta till hösten?!? Kul att du var med o körde spinningen i fredags! Alltid lika glad o sprudlande!
      Kram Petra

      Radera